zondag 27 november 2011

Zpagetti Kerstsok

Ge├»nspireerd door de kleine kerstsokjes van Angie welke zijn vertaald door Lindevrouw , dacht ik dat zou leuk zijn in Zpagetti! Ik had al weer een tijdje niet met zpagetti gehaakt en het was wel weer even doorzetten, maar het was toch zo af.

Inspired by the little Christmas stockings I found at Angies, I tought I could make it with t-shirt yarn (brand hoooked zpagetti). It's been a while when I did crochet with t-shirt yarn, so it was hard work but then again it was finished in a short time.


Ik kon mooi wat restjes opmaken en ik heb als versieringen twee sterren gehaakt met grijs haakkatoen. Het patroon komt van Margriet. Leuk geworden al zeg ik het zelf :D

I could finish up left over yarns and I made two stars with grey cotton yarn. The pattern came from Margriet, sorry it's in Dutch.






5 opmerkingen:

  1. oooooo hij is superleuk geworden !!!! Wil ik ook !! En wat leuk dat je mn sterretje hebt gebruikt! Ik kom ze steeds meer tegen op het net ;-)) Groetjes, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd! Zet je hem op je blog??
    Groetjes,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk!! Je kerstsok van Zpagetti! :-))

    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe kom ik aan het haakpatroon van de kerstsok?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, de links naar het patroon staat gewoon in de tekst.

    Groetjes,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen