Pagina's

zondag 29 mei 2011

Gypsy Day bij simpel scrappen in Den Helder

Eind vorig jaar ben ik begonnen met scrappen, ik wilde heel graag een workshop doen om nieuwe dingen te leren en inspiratie op te doen. Ik moest geduld hebben want alle scrapwinkels zouden eerst naar de CHA in America en aan de hand van de nieuwe producten werden nieuwe workshops bedacht. Het moment kwam dat alle workshops bij www.simpelscrappen.nl werden gepubliceerd. Ik denk dat ik al heel snel had gekozen voor onderstaande workshop:

Zondag 29 mei Gypsy Day 11.00 uur tot 17.00 uur Vol!!Het is vandaag een dag voor de gypsies onder ons, en aangezien het nog steeds feest is maak ik er een surprise party van. Ik ga dus niet vertellen wat we precies gaan doen, maar het heeft te maken met 7gypsies. En ik kan je vertellen dat het workshoppakket groot is, met héél véél véél leuke artikelen. Durf je de gok aan geef je dan op. De workshop incl. lunch kost € 59,95

Geen idee dus wat we gaan doen, maar als je naar de spullen van 7 Gypsies kijkt kan het alleen maar leuk worden!!!! Ik heb er heel veel zin in en laat natuurlijk al het moois zien wat ik daar heb gemaakt.

Volgend weekend kan ik ook eindelijk mijn werk van afgelopen tijd op mijn blog zetten.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten