Pagina's

zondag 18 november 2012

December is er klaar voor!

Hallo!

Helemaal enthousiast en aangestoken door de workshop met Kate Crane heb ik dus een A3 (ja een mega) Moleskine sketchbook aangeschaft en aan de gang gegaan met december. Ik kon ook bij januari beginnen, maar dat was nog veel te ver weg en er gaat veel gebeuren in december!


Ik wilde voor december een feestelijke kleur gebruiken en de stempels van Tim Holtz. Op de kreadoe had ik goud en zilver verf gekocht en het leek me leuk een van deze met de wit te mengen. Al mengt dat dus helemaal niet. Het was dus inspelen op hoe de verf reageerde en het is uiteindelijke een erg drukke achtergrond geworden. Maar goed, een leer momentje. Wat ook het geval is met zo'n ontiegelijk groot oppervlak is dat de verf snel droogt, dus het is snel werken en systematisch werken. Toch is het wel ideaal die grootte, ik kan nu tenminste alles kwijt wat ik kwijt wil. 


We hadden XL luchtkussentjes folie gekregen bij een bestelling, ik dacht dat is leuk!!! Maareh ik was niet helemaal blij met het resultaat dus ik betwijfel of ik het nogmaals zou gebruiken. Qua papier heb ik cardstock gebruikt wat ik nog over had. Ik heb geƫxperimenteerd met verfspatten wat er voor zorgde dat mijn hele kamer onder de spatten zat hahhaa. Al met al trial and error hahaha.


Voor een eerste ben ik er best content mee, ik zie wel nog wel verbeter punten hopelijk worden ze met de maand mooier :D

Op naar de volgende :D

Groetjes,

Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten